0.nap, pont mint Szigeten!

2011.04.03. 17:39

 Nah igen, elég érdekes cím, de szerettem volna egy poénnal kezdeni. Tehát miért is 0. nap? Holnap megjönnek a mágneseim, DPD futárszolgálat által, úgyhogy el tudom kezdeni a vizsgálatot. Mai nap megcsináltam minden előkészületet, amit csak tudok.  Feltakarítottam a teraszomat, helyére raktam a műanyag asztalt, amin a cserepek lesznek, végül lemostam azt is. A képen láthatjuk, hogyan is néz ki a leendő mérési terület:

 

 

Látszik, hogy nem a legtisztább az asztal még így letakarítva sem, de alapozásra használtam, és néha mellé ment a festék. Az ablakpárkányra a kontroll cserepek fognak kerülni, hogy teljesen a mágneses mezőkőn kívül essenek. 

Ezek után felcímkéztem a cserepeket. 10 cserepem van összesen, 5 darab mindkét növény fajhoz. Ebben az ötben az alábbiak vannak: Kontroll, 1-es, 2-es, 3-as, 4-es. Ezeket a jelzéseket az előző bejegyzésben írtam le, így még egyszer nem szeretném. Végül megszámoltam a magokat. A következő képeken a magokat, a cserépből egy mintát lehet látni. Az első képen látható mag a sarkanytúka, a másodikon a bab.

 

Mivel a hőmérsékletet is fel szeretném írni a kutatásban beszereztem egy egyszerű hőmérőt, amit az ablakpárkány árnyékos felére ragasztottam. Ezt láthatjuk a képen:

Nagyjából minden nap egy időben szeretném feljegyezni az adatokat, így 17:00 írom fel minden nap az adatokat (remélem sikerül is addigra hazaérnem). Felírom a hőmérsékletet, a páratartalmat, azt hogy milyen időjárás volt aznap (felhős, napos, stb). Ezek után felírom, mekkorák az adott növények. Természetesen az első időben nem lesz nagy méretváltozás, így csak hetente tervezem a fotózást.  Holnap ültetés után beszámolók, addig is jó olvasást, és kellemes hétvégét, illetve ezt a pár órát ami vissza van belőle. 

A bejegyzés trackback címe:

https://magnesnoveny.blog.hu/api/trackback/id/tr492796604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása