7. nap, Első eredmény

2011.04.10. 18:31

 Szép estét! Tegnap tartottam egy "szabadnapot" így kimaradt, de nem volt látható változás szeles idő volt, sok napsütéssel, pont mint ma. Tegnap 17°C volt, ma pedig 16,5°C, bár én már várom a jobb időt.

 Nah de mi is az első eredmény? Kíváncsi voltam, hogy is nőnek a magok, így kicsit "leástam" hozzájuk. Igen meglepő dolog fogadott. A babok egységesen nem nőnek, remélem csak még, de a sarkantyúkák erőteljes csírázásnak indultak. A kontroll cserépben már 0,5 centis a csíra, az 1-es típusnál (mágnesek a magok körül) 2 centis a csíra, 2-es típusnál (ugyanaz mint az előző csak cserépen kívül vannak a mágnesek) szintén 0,5 centisek a csírák, a 3-as típusnál (mágnesek a magok alatt) még nem kezdett el csírázni, végül a 4-es típusnál (távtartókon a mágnesek) 0,6 centisek a csírák. Főleg a 3-as típusúnál lepődtem meg, mert azt olvastam így nőnek jobban a növények, és nem kevésbé. Kíváncsi leszek a későbbi eredményekre, főleg arra, hogy melyik típus lesz a legeredményesebb.

A bejegyzés trackback címe:

https://magnesnoveny.blog.hu/api/trackback/id/tr222814916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása