Igen, most már akár rendes dátumot is jelenthetne a cím annyi szám van. Ma kiültettem a már említett növényeket, és ültettem elég sokat a helyére. Tegyük hozzá Földanya nem szereti a kutatásom, mindig marha nagy szél van amikor ültetek. Elkezdtem a második mérést, ami a pólus váltás, tehát van egy kontroll cserép, egy ahol a mag körül vannak a mágnesek déli pólussal befelé (továbbiakban D cserép), és egy cserép ahol a meg körül vannak a mágnesek északi pólussal befelé (továbbiakban É cserép). Azért, hogy olyan növényekkel is legyen eredményem, ahol van ehető termés, ültettem 2 cserép paradicsomot, egy kontrollt, és egy mágneseset (magkörül D befele típus). Olyan paradicsom magot még nem láttam, amit el szoktak ültetni. Mintha egy éhes kullancson átment volna egy úthenger. Az első mérés arra szolgált, hogy bebizonyosodjon a feltételezés, a mágnestől gyorsabban nőnek a növények. Ezentúl a méréseimet kétnaponta végzem, és mérem a levelek számát, azoknak szélességét, és hosszúságát. Nah de, ígértem múltkor egy adag grafikont. Táblázatot nem rakok be mert nagyon hosszú lenne. A kicsinyítések után nem tudom mennyire látszanak a számok, de igazából az oszlopok mérete a lényeg. Piros a mágneses, kék a kontroll. Még nincs minden adat benne, kb 3 napja frissítettem a táblázatot.

Az első mérés grafikonja:

 

 

 

 

 

Az első mérés ellenőrző mérésének grafikonja:

 

 

 

 

 

 

 

 

 Ezek után jöjjön néhány kép a mai ültetésről:

Az elrendezés:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az összes cserép:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És végül az öt új cserép:

A bejegyzés trackback címe:

https://magnesnoveny.blog.hu/api/trackback/id/tr392901737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása