4. nap Csíráznak a magok.

2011.07.11. 18:37

Ma egész sok dolgot csináltam, de kezdjük is az elején. Lesz az előmágneses kontra folyamatosan mágneses mérést, és ma készítettem ezt elő. Fogtam egy Petri-csészét és körbe ragasztottam 6 darab mágnest, természetesen déli pólussal befelé.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezek után kiválasztottam 5 darab viszonylag ugyanolyan magot, és a csésze közepére helyeztem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végül fogtam egy nemtudom milyen üvegeszközt, és a magokra helyeztem, hogy nehogy magukba szívják a levegő páratartalmát (ami a szobámban igen nagy) és elkezdjenek csírázni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Így lesznek jövőhét hétfőig, amikor ezt a mérést fogom ültetni.

  

Nah de akkor vissza a csírázástatáshoz. Először a kontroll csészét néztem meg, ott összesen 1 mag volt, aminek a vége szétnyílt, tehát elkezdett csírázni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezek után a mágneses csészét néztem meg. Ott sokkal erőteljesebb növekedés volt látható, 1 magnak nagyjából 1centis hajtása van, 3nak kisebb de jól észrevehető, és 1 magnak a vége nyílt szét.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezek után, mindkét csészét vissza "csomagoltam", és annyi vizet öntöttem rá, hogy az alján éppen csak összegyűljön. Mostantól szerintem naponta fogok írni, lesz annyi változás.

A bejegyzés trackback címe:

https://magnesnoveny.blog.hu/api/trackback/id/tr203058322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása