Hát igen, amikor ültetek mindig rossz az idő, de már kezdem megszokni. Ma a csodatölcsért, és a borsó csírákat ültettem el.  A csodatölcsért 5 napig mágneseztem, és úgy ültettem ma el. A paradicsomok helyére kerültek, azokat meg ládába raktam, és mentek le a másik teraszra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A borsók, bár csak 4 napja vannak csíráztatva, ki lettek ültetve, mert annyira csíráztak, hogy nehéz lett volna őket kiültetni később. Ültetés előtti csírázási állapot:

Kontroll:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mágnesezett:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ugyan annyi mag kezdett el csírázni a mágnesesben és a kontrollban, azonban a mágnesesnél sokkal nagyobbak voltak a hajtások. (Mellékesen mondom, a mágnesesnél az egyik mag szétesett, úgyhogy az tegnap került be csírázni, ma már eléggé fel volt puhulva.)

Először ilyen csíráztató edénynek nevezett cuccokba raktam a csírákat egyesével, utána ezeket raktam bele ládába, és fedtem le földdel.

Kontroll:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mágneses:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Remélem hamar elkezdenek nőni, és tudok beszámolni, vagy a mágneses megmaradás hajt ki. Holnap rakok ki grafikonokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://magnesnoveny.blog.hu/api/trackback/id/tr173125554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása