Hát igen, én már 2 hete nem írtam. Múlthéten az Európai Biofizika Kongresszuson dolgoztam, azelőtt meg tanultam. De most itt van három grafikon. Először is a mágnesesség megmaradása. Sajnos a grafikont még nem nagyítottam ki, de jól látszik, hogy a piros (előremágnesezett) csík igen kimagasló.

 

A következő az eddig használt mágnes az erősebb mágnes ellen. Itt az eredmény megfordult, mivel igen megritkultak a levelek.

 

Végül a folyamatos mágnesezés az előre mágnesezés ellen. Itt az előmágnesezés magasan vezet, bár a grafikonok azért kisebbek, mivel az elszáradt levelek leszedése után átlagosan minden adat csökkent.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://magnesnoveny.blog.hu/api/trackback/id/tr983193923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása