A tölgyes kezdete.

2011.12.11. 16:05

1 hét mágnesezés után elültettem a 30 darab tölgyet. Kész tölgyerdő lesz, ha megnőnek. Ez nem lesz kevés idő, de szerintem megéri várni, ha lesz eredmény. Sajnos ez nem mostanában lesz. Az ültetéssel párhuzamosan beraktam a fagyasztóba a bükk makkokat, és a meggy magokat. Mindhárom adag magot 500ml vízzel locsoltam be, a friss föld úgyis gyorsan felszívja, ezek után kétnaponta kapnak majd némi vizet.  A képen látható, hogy nem állítva, hanem fektetve ültettem el. Ez azért van, mert igazából nem tudom, hogy melyik feléből fog majd a gyökér kijönni, és melyikből a hajtás.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És végül egy kép a 3 adag makkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://magnesnoveny.blog.hu/api/trackback/id/tr363455626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása