Egy kis földes eset.

2012.01.22. 16:24

 Kivételesen nem növényekről fogok írni, hanem előre elkészített földkeverékről. Mivel holnap fenyőket fogok ültetni, amiknek savanyú (savas) talaj kell, így az eddig használt földkeveréket kicsit át kellet dolgozni. Először is beszereztem még 2 darab OBI-s vödröd. 350 forint 9 literes teljesen pöpec. Ezek után az eddig használt keverékből nagyjából másfél litert átraktam mindkettő vödörbe. Ezek után nagyjából 0,25 liter tőzeget adtam hozzá, hogy savasabb legyen a föld.

 

 

 

 

 

 

 

Igen ám, de ehhez nem kellett volna két vödör. Azért lesz így, mert az egyik vödörbe még fenyőtüskéket is rakok, azok elbomlása során pedig még savasabb környezetet csinálnak, így megtudom nézni mennyire savas közeg kell a fenyőknek. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ennyi fenyőtüskét akartam leőrölni egy réz mozsárban.

 

 

 

 

 

 

 

 

Azonban még el sem törtek a tűk, így egészben raktam bele őket a földbe, egy idő után úgy is elkezdenek bomlani.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végül ilyen lett a föld. Majd holnap jelentkezem az ültetéssel!

A bejegyzés trackback címe:

https://magnesnoveny.blog.hu/api/trackback/id/tr383704980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása