Bár tény, hogy Karácsony van, de én akkorsem állok le a munkával. Mivel sok fával, és viszonylag nagy egyedszámmal dolgozok, ki kellett valamit találnom, hogy ne kelljen rengeteg cserepet venni, de mégis elválasztva fejlődhessenek. Ezért kitaláltam, hogy műanyag dobozokba fogom őket nevelni, amiket akkor kapunk ha kaját rendelünk. Az elválasztók pedig a dobozok tetejéből lesz.

Itt látható a doboztetőből kivágott, számomra hasznos rész:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezt két féle képpen használtam fel. Vagy vízszintesen vágtam fel két részre, vagy pedig függőlegesen három darabra. Mindkettőre példa:

Vízszintes vágás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Függőleges vágás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miútán levágtam elegendő darabot, a megfelelő helyen bevágtam mindkettő fajta lapokat. Végül összeraktam őket és belehelyeztem a keretet a dobozba, és a szegmensek közepére csináltam egy lyukat, hogy feltudja szívni a vízet a tálból.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mikor csináltam ezekből a "cseréppótlóból" négy darabot, elkezdtem elültetni a meggyeket és a bükköket. Egyrészt feltöltőttem a részeket Tibi által fejlesztett főldkeverékkel, ráhelyeztem a magokat, végül befedtem őket teljesen földdel. Egy alátéten van a kontroll és a mágnesezett "cserép" is, így pontosan azonos mennyiségű vizet kapnak. Zárásként egy kép a még nem lefedett magokról a cseréppótlóban.

A bejegyzés trackback címe:

https://magnesnoveny.blog.hu/api/trackback/id/tr883495275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása